Banglo Comel Untuk Dijual (di Pasir Hor)

MAKLUMAN:  SUDAH TERJUAL.  update 15 Jun 2010.

Banglo untuk dijual dari pandangan hadapan.

Spesifikasi Rumah dan Lokasi

Lokasi: 

 Berhampiran Masjid Mukim Pasir Hor.

Maklumat lanjut;

2.5 km dari Bandar Baru Kubang Kerian (yang dilengkapi pelbagai kemudahan seperti Pasaraya Bilal, Mydin Mall,  Pasaraya Nirwana, Kampus Kesihatan USM dan HUSM .)

4km dari kompleks sekolah-sekolah di Jalan Telipot.

Kira-kira 6 km dari Pasar Wakaf Che Yeh.

Kira-kira 6 km dari bandar Kota Bharu.

Tuan rumah yang meminati kehijauan alam.

 Keluasan tanah:  310 depa persegi. (Hampir 1/3 ekar)

Terdapat pokok buah-buahan di halaman rumah seperti manggis dan rambutan.

Tempat letak kereta di bahagian tepi rumah.

Harga:  RM515k.

Harga: RM 505 K. – [Masih boleh dirunding.]

 Sesiapa yang berminat sila tinggalkan nama dan nombor telefon atau hubungi saya melalui email ke alamat ummu_abbas@ymail.com.

About these ads

15 thoughts on “Banglo Comel Untuk Dijual (di Pasir Hor)

  1. salam k.nur. chik nak tunjukkan rumah ni kat cikmat la. baru je beberapa hari lepas dok bercakap dengan dia pasal nak beli hartanah. dia pesan, kalau ada orang nak jual rumah dia berminat.

    Boleh Chik, dipersilakan. Siapa cepat dia dapat.

  2. kenapa rumah ni nak dijual…?

    Tuannya mahu berpindah ke rumah yang lebih kecil untuk meringankan beban menjaga rumah. Anak-anak pun tidak ramai.


  3. رَبِّ ٱبۡنِ لِى عِندَكَ بَيۡتً۬ا فِى ٱلۡجَنَّةِ

    Amin. Doa dalam Quran ni.. Terima kasih Kak Ica atas ingatan ini.

  4. Salam K Nur… cantik rumah ni. Berhampiran dengan rumah-rumah orang ker..?
    Kenapa K nur pulak yg jadi agentntya…sedara k nur ke ni?

    P/s… dah tukar cat blog ? i like this colour…tp gelap lah sikit..nak tulis pun tak jumpa columnnya…apapun tetap cantik..

    Wsalam. Rumah orang ada di sekeliling. Ha a.. rumah keluarga terdekat. Kalau rumah orang yang tidak dikenali, tak de la Kak Nur nak iklankan kat sini.

    P/s;; Ini je cat terbaik yang ada setakat ni :). Nak kaler-kaler warna kegemaran sendiri pun tak leh..ye lah.. tumpang wordpress jah. Apa pun, coklat antara warna kegemaran akak tapi coklat yang lebih muda atau lebih cerah.

  5. salam kaknur n kakchik.
    kampung halaman saya di pasir Hor.. rumah nenek saya sangat dekat dgn rumah ni. tp, x pernah pula sy lihat rumah ni..x perasan..hehe.. comel ja banglo nih. suasana pun nyaman. saya suka duk kampung pasir Hor.. tempat saya dilahirkan =).

    Oo.. orang situ ye… Persekitaran rumah itu memang nyaman.


  6. Assalamualaikum,
    singgah sat, lpas google Maahad Ajnabi n k cari web dr Syria.
    Smpai plk kt rmh Pasir Hor.
    Masya4JJ1 Kemaih gk manzil nh.
    Tnggalkn sket komen krn 1) Tkjub ad gk blog wordpress islami yg attractive.
    2) Berjaya menampilkan syiar Islam yg unik > Niqab/purdah. Semoga 4JJ1 Bantu
    Agr akhlaq pemuda/pemudi lebih ju’ruh.

    Sapa nk blajaq business smbung degree kt Dublin, Ireland & UK. Maila ke kTd@PengkalanChepa. IPT Swasta Islam 1. dpt htr pelajar smbung degree kt eropah.
    2. Insya4JJ1 memberi sinar dlm amal jamaie.
    htttp://www.ktd.edu.my

    -Wa4JJ1uA’lam dr Kemuning Greenville Sek32 Shah Alam.

    Wa’alaikum salam wbh,

    Ahlan wasahlan. Terima kasih singgah sini dan tinggalkan komen.

    Semoga ada yang berminat dengan ktd. :)


  7. err… 310 depo kaki tu guano kiro tuh? :P ore depo tange jah kak nur… :P

    Terima kasih ingatkan. Memang nak baiki ayat tu tapi asyik terlupa je… :)

  8. salam. Rumah ini sudah ada pembeli?

    Wsalam. Belum ada pembeli. Berminat untuk tengok?


  9. salam. berapa luas binaan? brp jarak dengan masjid? naik air banjir tak?

    Maaf, saya lewat memberi respon dua hari keluar bermusafir dan semalam pula ada masalah internet. Hari ini baru buka balik. Saya sudah hubungi tadi.


  10. salam. boleh bgtau lokasi atau alamat rmh scr jelas. sy berminat. hp sy 0199066077 atau 0132055002

  11. ENCIK,

    saya nak jadi broker’
    email mana2 lot tanah/rumah yang nak di jual.
    upah bole bincang untuk setiap yang terjual.
    KOS IKLAN saya biaya sendiri ..untuk cari buyer..
    Insyaalah.

    faselina
    let’s Propose co. (caw. johor bahru)

    Rumah ini sudah terjual, alhamdulillah.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s